Bu Blogda Ara

3 Ekim 2021 Pazar

Eski Mısır devlet başkanı Enver Sedatı yaptığı suikast sonucunda öldüren adama hakim sorar:

 



Eski Mısır devlet başkanı Enver Sedatı yaptığı suikast sonucunda öldüren adama hakim sorar:
"Sedati neden öldürdün?" Katil:" Çünkü laikti"
Hakim: "Laik ne demek ?" Katil: "Bilmiyorum!!"
&&
Mısırın iyi edebiyat adamı rahmetli necip mahfuzu öldürmeye çalışıp başarısız olan sanığa hakim sorar :
"Neden vurdun?"
Sanık: "Sokak çocuklarının hayalleri adlı kitabı yazdığı için" Hakim : " Peki sokak çocuklarının hayallerini okudun mu?"
Sanık: "Hayır"
&&
Hakim Yazar Faraç Fodayı öldüren üç teröriste sorar:
"Neden Faraç Fodaya suikast düzenleyip öldürdünüz?" Suçlu : "Çünkü kafir"
Hakim: "Onun kafir olduğunu nereden anladın?" Suçlu: "Onun kitabından"
Hakim: "Hangi kitabından anladın onun kafir olduğunu?" Suçlu: "Ben okuma yazma bilmiyorum"
Hakim: "Nasıll!!!
Suçlu: "Ben okuma yazma bilmiyorum"
Her kötülüğün başı her dönemde CEHALET olmuştur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bozkurt

  Sivas Cer Atelyesi’nde 1939 - 1953 yılları arasında demiryolu araçlarının sadece bakım ve onarımları yapılır. Kuruluşundan tam 14 yıl sonr...