Bu Blogda Ara

22 Haziran 2019 Cumartesi

Hiç Işık yok



             Hiç Işık yok      


Sana sorsam uzağım kendimden
Başımı alıp giderim her savaşta
Beni uzak tut yaralı kalbinden
Kanatır kırarım üzerim tek bakışta
Sana sorsam uzağım kendimden
Başımı alıp giderim her savaşta
Beni uzak tut yaralı kalbinden
Kanatır kırarım üzerim tek bakışta
Hiç ışık yok farkındayım
Beni bugün ayık
Beni bugün ayılt
Hey sen dalgın kadın
Beni bugün ayık
Bana biraz sarıl
İçine düşmüş karanlıkların
Bu serseri mayın
Beni bugün ayık
Arıyorum ama artık kayıp
Bu okyanustayım
Benim batan kayık
Hiç ışık yok farkındayım
Beni bugün ayık
Beni bugün ayılt
Hey sen dalgın kadın
Beni bugün ayık
Bana biraz sarıl
İçine düşmüş karanlıkların
Bu serseri mayın
Beni bugün ayık
Arıyorum ama artık kayıp
Bu okyanustayım
Benim batan kayık
Günler süren saniyeler kalbimin ritimleri bozuk
Kötü haberlerin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bozkurt

  Sivas Cer Atelyesi’nde 1939 - 1953 yılları arasında demiryolu araçlarının sadece bakım ve onarımları yapılır. Kuruluşundan tam 14 yıl sonr...